Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Ferrari  >  Ferrari 360 GTC

Ferrari 360 GTC

Jaroslav Hanus, datum vydání 11.12.2003

Kategorie: Ferrari, GTracing

posta  poslat tento článek známému
Ferrari 360 GTC
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Automobilka Ferrari se vydala na další fázi svého tažení po závodních okruzích.



Po modelu 575 GTC přišla úprava 360 GTC, která byla představena na Boloňské Motor Show. 360 GTC bylo vyvinuto pro vytrvalostní závody FIA GT - konkrétně pro třídu N-GT. Ferrari do vývoje zapojilo své oddělení Corse Clienti a také společnost Michelotto Automobili.

Technická specifikace



Motor:
označení: Ferrari F131
materiál: blok + hlava - hliník, ojnice - titan, kovaná kliková hřídel
objem: 3586,2 cm3
počet válců: 8
počet ventilů/válec: 5 (3 -vstřik, 2 výfuk)
úhel sevření: 90°
vrtání/zdvih: 85/79 mm
max. výkon: 327 kw (445 hp) při 8750 ot./min.
max. toč. moment: 410 Nm. 6500 ot./min.
vzduch: 2 restriktory (30,8 mm dle pravidel FIA N-GT)
vstřikování a zapalování: řídící jednotka Magneti Marelli MR3, 1 vstřikovací jednotka/zapalovací svíčka/válec
výfuková soustava: netlumená (120 db)
chlazení: kapalina, 2 chladiče před přední nápravou
nazání: suchá vana klikové, skříně zubové čerpadlo, olejový systém s filtrem a tepelným výměníkem
palivo: bezolovnaté (102/88 oktanů RON/MON)
uložení: podélně před zadní nápravou


Přenos síly:
poháněná náprava: zadní
převodovka: sekvenční, nesynchronizovaná, 6+1 stupeň, nastavitelné délky stupňů
diferenciál: samosvorný, nastavitelný
spojka: hydraulická
materiály: magnésium


Podvozek a karosérie
podvozek: hlinikový monokok, ocelová ochranná konstrukce (dle předpisů FIA), tlumené uchycení motoru a převodovky do podvozku, levostranné řízení
palivové nádrže: 2 x FT3 na 100 litrů paliva, umístěné za kokpitem, systém pro rychlé doplňování
řízení: hydraulický posilovač
brzdy: nezávislý přední a zadní okrun, jezdcem nastavitelný brzdný poměr, vpředu: ocelové disky 380 x32 mm, 6 pístků (30/32/40 mm), vzadu: ocelové disky 332 x32 mm, 4 pistons (38/42 mm)
disky: přední 10"x18", zadní 11"x18", BBS, hliník
pneumatiky: přední 265/645/18, zadní 305/680/18, Pirelli
materiály: kompozit - nárazníky, kapota, blatníky, dveře, boky a zadní křídlo, hliník - střecha a zadní nárazník, Lexan - zadní a postranní okna
aerodynamika: nastavitelný přední a zadní spoiler, zadní difuser


Rozměry a hmotnost:
rozvor: 2600 mm
přední/zadní rozchod: 1714/1573
max. přední/zadní šířka: 1985/1925 mm (různé body měření)
celková šířka: 2050 mm celková délka: 4557 mm
celková výška: 1185 mm hmotnost: 1100 kg (s náplněmi, bez paliva a jezdce)


Výbava:
rychlozvedací systém složený z 3 zvedáků
vyhřívané přední sklo osvětlení přístrojové desky
Magneti MarelliDAS4 - telemetrie
rychloupinatelný volant
automatický hasicí systém (dle pravidel FIA)
nářadí manuál :)
katalog náhradních dílů :)


Myslím, že poslední dva díly výbavy nepotřebují komentář…

Foto: 2003 (c) Ferrari, S.p.A.

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners