Automobilka Ferrari se vydala na další fázi svého tažení po závodních okruzích.
Motor:
označení: Ferrari F131
materiál: blok + hlava - hliník, ojnice - titan, kovaná kliková hřídel
objem: 3586,2 cm3
počet válců: 8
počet ventilů/válec: 5 (3 -vstřik, 2 výfuk)
úhel sevření: 90°
vrtání/zdvih: 85/79 mm
max. výkon: 327 kw (445 hp) při 8750 ot./min.
max. toč. moment: 410 Nm. 6500 ot./min.
vzduch: 2 restriktory (30,8 mm dle pravidel FIA N-GT)
vstřikování a zapalování: řídící jednotka Magneti Marelli MR3, 1 vstřikovací jednotka/zapalovací svíčka/válec
výfuková soustava: netlumená (120 db)
chlazení: kapalina, 2 chladiče před přední nápravou
nazání: suchá vana klikové, skříně zubové čerpadlo, olejový systém s filtrem a tepelným výměníkem
palivo: bezolovnaté (102/88 oktanů RON/MON)
uložení: podélně před zadní nápravou
Přenos síly:
poháněná náprava: zadní
převodovka: sekvenční, nesynchronizovaná, 6+1 stupeň, nastavitelné délky stupňů
diferenciál: samosvorný, nastavitelný
spojka: hydraulická
materiály: magnésium
Podvozek a karosérie
podvozek: hlinikový monokok, ocelová ochranná konstrukce (dle předpisů FIA), tlumené uchycení motoru a převodovky do podvozku, levostranné řízení
palivové nádrže: 2 x FT3 na 100 litrů paliva, umístěné za kokpitem, systém pro rychlé doplňování
řízení: hydraulický posilovač
brzdy: nezávislý přední a zadní okrun, jezdcem nastavitelný brzdný poměr, vpředu: ocelové disky 380 x32 mm, 6 pístků (30/32/40 mm), vzadu: ocelové disky 332 x32 mm, 4 pistons (38/42 mm)
disky: přední 10"x18", zadní 11"x18", BBS, hliník
pneumatiky: přední 265/645/18, zadní 305/680/18, Pirelli
materiály: kompozit - nárazníky, kapota, blatníky, dveře, boky a zadní křídlo, hliník - střecha a zadní nárazník, Lexan - zadní a postranní okna
aerodynamika: nastavitelný přední a zadní spoiler, zadní difuser
Rozměry a hmotnost:
rozvor: 2600 mm
přední/zadní rozchod: 1714/1573
max. přední/zadní šířka: 1985/1925 mm (různé body měření)
celková šířka: 2050 mm celková délka: 4557 mm
celková výška: 1185 mm hmotnost: 1100 kg (s náplněmi, bez paliva a jezdce)
Výbava:
rychlozvedací systém složený z 3 zvedáků
vyhřívané přední sklo osvětlení přístrojové desky
Magneti MarelliDAS4 - telemetrie
rychloupinatelný volant
automatický hasicí systém (dle pravidel FIA)
nářadí manuál :)
katalog náhradních dílů :)
Myslím, že poslední dva díly výbavy nepotřebují komentář…
Foto: 2003 (c) Ferrari, S.p.A.
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners