Ferrari 550 GT
Vůz je založený na originálním skořepinovém podvozku silničního 550 Maranello s tim, že, většina dílů byla upravena, také s ohledem na požadovaný výkon na závodní dráze. Vzdor toho, se Prodrive při navrhování designu tohoto závodního modelu drželo linií původního vozu od Pininfariny, Originální nodel vázící 1690kg byl odlehčen na 1100kg díky rozsáhlému užití dílů z uhlíkových vláken (zejména karosérie) a jiných odlehčených dílů. Vidlicový dvanáctiválec byl přepracován a výkon vzorstl z 485 hp na více než 600 hp. To dává závodnímu modelu dvojnásobnou hodnotu poměru výkon/hmotnost cestovního modelu, je to cca 550 hp/1000 kg. S vhodným převodem může Ferrari 550 GTO lehce překročit 320 km/h, Toto vše zajišťuje efektivní aerodynamika, pořádný zadní spoiler, přední spoiler, difuzor na zádi vozu - to vše zlepšuje přítlak vozu. Standartní šesti stupňová převodovka je nahrazena šesti stupňovou sekvenční převodovkou Xtrac. Vůz je obut do 18 palcových kol Prodrive P-WRC a vybaven závodními brzdami AP
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners