Novitec Rosso se po práci na osmiválcovém F 360M a 360Sp pustil i do dvanáctiválcového 575M Maranello. Oproti 360M je 575M M Novitec Rosso mnohem více umírněnější. To však neznamená, že jsou úpravy provedené Novitecem zanedbatelné.
Novitec Rosso se po práci na osmiválcovém F 360M a 360Sp pustil i do dvanáctiválcového 575M Maranello. Oproti 360M je 575M M Novitec Rosso mnohem více umírněnější. To však neznamená, že jsou úpravy provedené Novitecem zanedbatelné.
Nová řídící jednotka a přepracovaný nerezový výfukový systém zlepšují výkon z 379 kW na 392 kW. Změny zasáhly i vybavení podvozku a který je nyní nastavitelný, nová jsou i kola ve skvělém designu Novitec Rosso, výkon vozu brzdí osmipístkové brzdy vpředu a čtyřpístkové.
Aerokit byl vyvíjen s ohledem na aerodynamickou účinnost, harmonii s stylem originálního designu a kvalitu zaručuje využití karbonu. Novitec připravuje v nejbližší možné době provedení testů ve větrném tunelu, stejně jako tomu bylo v případě jejich 360M. Zadní lampy asi moc příznivců nenajdou, ale proti gustu…
Novitec Rosso je připraven i k úpravám v interiéru, kde zájemcům nabízí sportovní sedačky, volant, pedály a jinou přístrojovou kapličku.
Kromě elektroniky motoru jsou všechny díly užitelné i pro Ferrari 550 Maranello.
Na podzim se můžeme u Novitecu Rosso těšit na premiéru jejich programu pro nový F430.
Foto: 2005 (c) Novitec Rosso
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners