Novitec Rosso při letošním Frankfurtském autosalonu poprvé představí program svých úprav vozu Ferrari 599 GTB Fiorano.
Novitec Rosso při letošním Frankfurtském autosalonu poprvé představí program svých úprav vozu Ferrari 599 GTB Fiorano.
Na první pohled se úprava vnějšího kabátu zdá jako velmi povedená. Dojem možná zlepší i to, že veřejnost je již zvyklá na úpravy stejného modelu v podání Hamman Motorsport.
Vzhled je doplněn o lízátko pod předním spoilerem, zadní difuzor, zadní horní spoiler, nástavce prahů, LED zadní svítilny, kouřové boční blikače a couvací světlo.
Motor byl posílen na 645 hp při 7.750 ot/min, s točivým momentem 642NM při 5.400 ot/min. Omezovač otáček nyní zabírá při 8.550 ot/min. Úprava motoru opět zahrnuje modifikaci řídící jednotky motoru. Výfukový systém z nerezu funguje bez klapky a je zakončen koncovkami o průměru 90 mm
V oblasti brzd dostala opět prostor společnosti Brembo a nabídla šestipístkové třmeny brzd s kotouči o průměru 405 mm.
Podvozek je stavitelný jak v tlumících charakteristikách, tak v světlé výšce vozidla, samotné přenastavení je řešeno hydraulicky. V případě nutnosti je možno přizvednout přední nápravu o 40 mm, což bude velká výhoda u zpomalovacích pruhů, nájezdů a výjezdů z garáží.
Spojení s asfaltem zajišťují třídílná kola vpředu o rozměru 9.0 x 20 palců nazutá do 275/30R20 Pirelli P-Zero, vzadu je rozměr 12.5 x 21 palců s 355/25R21 Pirelli P-Zero.
Interiér se omezuje pouze na hliníkové pedály a nášlap pro spolujezdce
Foto: 2007 (c) Novitec Rosso
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners