Edo Competition již před časem avizovalo brzké představení své práce na modelu 599 GTB Fiorano. Své slovo splnili opravdu ve velkém stylu. Pro majitele Fiorana je připravena série úprav zahrnujících úpravy motoru, podvozku, výfukového systému. To co považuji za velké, je převrtání motoru na objem 6,3 litru pro stupeň úprav motoru "2". Vím jen o jedné další společnosti, co něco podobného dělá, ovšem s pouhým osmiválcem. (pokud víte o někom dalším, určitě dejte vědět)
Edo Competition již před časem avizovalo brzké představení své práce na modelu 599 GTB Fiorano. Své slovo splnili opravdu ve velkém stylu. Pro majitele Fiorana je připravena série úprav zahrnujících úpravy motoru, podvozku, výfukového systému. To co považuji za velké, je převrtání motoru na objem 6,3 litru pro stupeň úprav motoru "2". Vím jen o jedné další společnosti, co něco podobného dělá, ovšem s pouhým osmiválcem. (pokud víte o někom dalším, určitě dejte vědět)
Ale popořadě. Motor v první stupni úpravy prostřednictvím nového sání, řídí jednotky a výfukového systému dosahuje výkonu 650 hp (série 620 hp). V druhém stupni se navíc provádí převrtání motoru na nový objem. S tím je samozřejmě spojena celková úprava zbytku motoru, kterou Edo označuje jako "FXX umbau". Otázkou je nakolik je toto jen symbolické označení, ale vzhledem k tomu, že majitel společnosti Edo Competition jedním Ferrari FXX disponuje, mohlo by té inspirace v FXX být docela hodně. Podstatné je, že takto upravený motor disponuje silou 750 hp, což je na nepřeplňovaný motor opravdová nádhera.
Výfukový systém je vybaven elektronicky řízenou klapkou, díky které se dle potřeby (a místních předpisů) dá nastavit vycházející hluk na odpovídající úroveň. To potěší zejména pečlivé a neúplatné pány na STK...
Podvozek je snížen vepředu o 20 mm a vzadu o 40 mm. Tlumiče a pružiny pocházejí od společnosti KW, dají se nastavit, tak aby bylo možno dosáhnout opravdu individuálního nastavení, jak pro běžné, tak pro vysokorychlostní užití vozu. Vůz doplňují černá (nebo dle přání) 20 palcová kola s pneumatikami Pirelli o šířce 245 mm vpředu (245/35R20), resp. 305 mm vzadu (305/35R20).
Foto: (c): 2007 Edo Competition
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners