Společnost Edo Competition se konečně rozhodla veřejně přihlásit k vozu, který již delší dobu brázdí americké silnice.
Americký dealer produktů Edo Competition pro svého klienta již delší dobu upravuje jeho Ferrari Enzo. To co dnes vidíme je evoluce úprav, která začala před lety nalakováním prahů a difuzoru do barvy vozu.
Lakování v současné době nahradily mnohem náročnější práce. Objem motoru byl z šesti litrů převrtán na 6,3 litru. To si vynutilo výměnu většiny vnitřních součástek motoru. Na nové podmínky reaguje nová řídící jednotka, nové sání, nová palivová soustava a nový výfukový systém. Řidič má opět možnost volby hlučnosti výfuků. Tyto zásahy do motoru přinesly zajímavé navýšení výkonu. Ten nyní dosahuje hranice 860 hp (teorie) resp. 840 hp a 780 Nm při 5800 ot/min (stav úpravy pro zákazníka). Sériová verze Enza měla 660 hp, Edo Competition nabízí také nepřevrtanou verzi motoru s 700 hp. Převodovka Enza nyní dokáže přeřadit již za „scuderiových“ 60 milisekund. Pro řidiče to znamená akceleraci 0-100 km/h za 3,2 s. (3,65 s. v sériové verzi), 0-200 km/h za 9,0 s. (9,5 s. v sériové verzi), 0-300 km/h za 19,0 s. a maximální rychlost na úrovni 390 km/h. Zvýšený výkon si vynutil i úpravy podvozku a brzdového systému
Na první pohled je viditelné, že úpravou prošla i karosérie vozu a to zejména při pohledu ze zadu. Záď vozu nyní připomíná Ferrari FXX. Zadní světlomety byly nahrazeny zakončením výfukového systému a musely se přestěhovat do nárazníku. Hodnocení toho jak to Edo zvládlo nechám na vás.
Máte-li zájem o takto upravený vůz, o jednotlivé díly nebo další informace, neváhejte nás kontaktovat, jsme tu právě pro Vás: ftuning@czechferrari.cz
Czechferrari Tuning – konzultace, kompletní dodávky dílů ze zahraničí včetně zajištění administrativních úkonů a zajištění odborné montáže.
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners