Japonská společnost Iding Power není ve světě úprav vozů Ferrari žádným nováčkem. V devadesátých letech se zaměřovala hlavně na úpravy Ferrari F355. V tomto desetiletí na sebe nově upozornila úpravou vozu Ferrari F430.
Již z názvu F460GT se dá tušit, že se v motorovém prostoru odehrála zásadní změna. Touto změnou je převrtání motoru z objemu 4,3 litru na 4,6 litru (vzhledem k charakteristikám původního motoru je možné motor převrtat ještě na větší obsah, otázkou je ale spolehlivost). Po tomto zásahu muselo dojít k prakticky celému předělání motoru, zahrnující i úpravu sání a výfukového systému. Iding Power se tímto zásahem dostalo na 515 hp (série 490 hp) při 8400 ot./min. (série při 8500 ot./min.) a točivý moment 479 Nm při 5100 ot./min (série 465 Nm při 5250 ot./min). Zachováno zůstalo klasické atmosférické plnění, přeplňování se tentokrát neuplatnilo.
F460GT Iding Power dosahuje největší rychlosti 320 km/h (série 316 km/h) a z 0 km/h na 100 km/h se dostanete oproti sériovému vozu již o 0,2 vteřiny dříve – bude vám stačit 3,8 vteřiny.
Společnost Iding Power nezapomenula ani na posílení podvozku a brzd. Na první pohled je patrná modifikace vnějšího vzhledu vozu. Při pohledu zepředu je úprava asi nejviditelnější, dva nasávací otvory zmizely, namísto nich je jeden velký centrální, jako kdyby se F460GT hlásilo k již zmíněnému F355 Iding Power. Přední nárazník se zajímavě proměnil i na svých bocích. Při pohledu z profilu zaujme i nový design kol a prahů. Zádi domimuje mohutný spoiler, zvětšený difuzor a otvor pro odvod horkého vzduchu od motoru. Jako z jiného světa působí křidélko na střeše, které má snad evokovat podobné řešení známé z F1.
Máte-li zájem o takto upravený vůz, o jednotlivé díly nebo další informace, neváhejte nás kontaktovat, jsme tu právě pro Vás: ftuning@czechferrari.cz
Czechferrari Tuning – konzultace, kompletní dodávky dílů ze zahraničí včetně zajištění administrativních úkonů a zajištění odborné montáže.
Foto: 2009 (c) Iding power
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners