Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Ferrari  >  Ferrari GTC4Lusso

Ferrari GTC4Lusso

Jaroslav Hanus, datum vydání 8.2.2016

Kategorie: Ferrari

posta  poslat tento článek známému
Ferrari GTC4Lusso
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Ženevský autosalon se stane místem výstavní premiéry nového Ferrari GTC4Lusso, které je nástupcem modelu Ferrari FF.



Ferrari GTC4Lusso si z modelu FF bere to dobré a dále s konceptem pracuje. Ferrari si při vytváření názvu modelu opět velmi vyhrálo a tentokrát spojilo dohromady odkazy na své slavné modely 330 GTC a 250 GT Berlinetta Lusso.

Nutno podotknout, že na fotkách vypadá GTC4Lusso velmi zajímavě. Nebojím se konstatovat, že stejně jako California T se designově podařila více než původní (novodobá) California, tak něco podobného v reálu zažijeme i u GTC4Lusso ve srovnání s FF. Připusťme si ale, že to může být i převratností obou těchto modelů v nabídce Ferrari. Obzvlášť u FF jsme si museli zkrátka zvyknout na specifika designu tohoto modelu.

Příď vozu dostala agresivnější ladění, na druhou stranu je uhlazenější a i tak je dle našeho názoru sportovnější. Ostřejší linky se nevyhnuly ani zádi vozu, kterou nyní bude opět zdobit klasická čtveřice zadních světlometů. Změny se odehrály i na zadním difuzoru, který asi bude předmětem velkých diskusí, neboť „žábry“ v jeho prostředním tunelu nepůsobí dvakrát elegantně, ale zde zřejmě dostala přednost funkce (chlazení převodovky) před estetikou.

Změny prodělal i interiér, který působí díky citlivě zabudované dotykové obrazovce s úhlopříčkou 10,25“ velmi moderně, luxusně a současně útulně. Odstranění designově kontroverzní středové konzole též hodnotíme pozitivně.

Nové Ferrari GTC4Lusso bude i nadále pohánět atmosférický dvanáctiválec, jehož výkon byl posílen z 485 kW na 508 kW (690 ps), taktéž zvýšen byl nejvyšší točivý moment, a to z 683 (FF) na 697 Nm., přičemž vrchol točivého momentu je dostupný již v 5750 otáčkách a 80 % maxima je k řidiči připraveno k dispozici už od 1750 otáček. Výkon motoru přenáší CTC4Lusso na všechna 4 kola. Ferrari vylepšilo systém 4RM-S a současně k němu přidalo funkci natáčecí zadní nápravy.



Foto: 2016 (c) Ferrari, S.p.A.

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners