Ferrari zveřejnilo své ekonomické výsledky za prvních šest měsíců roku 2011. Akcionáře potěšila výše čistého zisku 91,8 mio Eur (+23,5%) a tradicionalisty vystrašilo číslo dodaných vozů do dealerské sítě - 3577 vozů.
Ferrari se v prvním pololetí roku 2011 dařilo a to byl jeden z hlavních důvodů proč se svými výsledky pochlubit. Ferrari samo vyzdvihuje, že jeho čistý zisk dosáhl 91,8 milionu, což představuje nárůst o 23,5 % a tržby ve výši 1080 mil. EUR (+19,6%). Mimořádné prodejní výsledky zaznamenalo v USA (+23%) a Číně (+116%), která se tak stala pro Ferrari druhým největším trhem. Ferrari si pochvaluje i to, že již dokázalo prodat 176 závodních Ferrari 458 Italia, ať už pro cupové závodění v Ferrari Challenge nebo pro vytrvalostní GT závody.
V počtu prodaných kusů to znamená číslo 3577 kusů, které byly dodány do celosvětové dealerské sítě. Pro Ferrari úspěch. Pro všechny kritiky zvyšování produkce jistě další vráska na čele. Oproti loňskému roku (resp. prvnímu pololetí) Ferrari prodalo o 11,8 % vozů více. Je zajímavé, že Ferrari samo vyzdvihuje, že tohoto významného počtu bylo dosaženo díky úspěchu dvanáctiválcových modelů – konkrétně limitovaných sérií 599 GTO a SA Aperta, z osmiválcových modelů je na první místě uvedena California a pak až 458 Italia. Do výsledků druhého pololetí roku 2011 by již mělo výrazně promluvit i Ferrari FF, jehož dodávky novým šťastným majitelům se již kvapem blíží.
Dealeři v severní Americe obdrželi dodávku 939 vozů, tento region představuje pro Ferrari největší trh, na druhé místo se dostala Čína (Čína + Hong Kong a Taiwan) s 378 kusy a na třetí místo spadlo Německo s 337 vozy (které si dříve drželo stabilní druhou pozici). Ferrari skokově rostlo i ve Velké Británii, kde se prodalo 289 vozů (+50%).
Ferrari též oznámilo, že od září svým klientům nabídne „Tailor Made programme“, který by měl představovat další stupeň personalizace klientských vozů, nabízející rozšířené možnosti volby exklusivních a unikátních materiálů a barev, součástí by měl být i specializovaný tým odborníků, kteří budou pomáhat při „šití auta na míru pro klienty“.
Ferrari se může pochlubit i růstem v oblasti obchodu s „vlastní značkou“, kde příjmy z těchto aktivit zaznamenaly značný nárůst a to díky novým obchodům Ferrari Store, kterých je po světě již 46. Jedním z největších je i ten, který je umístěn ve Ferrari World theme park v
Abu Dhabi, který již přivítal svého 600000. návštěvníka.
Zdroj: 2011 - Ferrari S.p.A, K.S.
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners