Czechferrari.cz

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  FOC CZ  >  Francie s FOC

Francie s FOC

Jaroslav Hanus, datum vydání 13.11.2015

Kategorie: FOC CZ

posta  poslat tento článek známému
Francie s FOC
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Tak jako v minulých letech i letos jsme si v Ferrari Owner’s clubu Czech republic pro členy připravili podzimní výlet plný krásných projížděk a zajímavých míst. Letošním tématem byla jižní Francie.

Letošním tématem byla jižní Francie a tak jsme se 16.9.2015 večer sešli v Janově, odkud jsme zahajovali naši cestu. Druhý den ráno jsme odpočinkově prošli zajímavosti Janova včetně mořského akvária a odpoledne jsme vyrazili směr Cannes po dálnici, která je protkaná tunely. Jak každý Ferrarista ví, tunely si užíváme o to víc, když je prostor na podřazení a krátkou akceleraci, při níž tunel akusticky znásobí vyšlechtěný zvuk motoru k radosti naší i všech kolem projíždějících řidičů. Díky překrásnému počasí jsme projížďky pojali se staženými střechami a tak byl pocit ještě umocněn.

Do Cannes jsme dorazili pozdě odpoledne, prošli jsme si místní kolonádu a podívali se na pláže i do historické části města. Po slavnostní večeři ještě zbyl čas na procházku nočním městem a druhý den po volném dopoledni jsme po pobřeží vyrazili směr Saint Tropez, kde jsme měli objednaný oběd. Podařilo se nám zajistit parkování přímo na molu v přístavu, takže jsme byli v centru dění a potěšili fanoušky značky nevšední podívanou. Po obědě a krátké procházce zakončené ve vyhlášené zmrzlinárně, jsme vyrazili zpět na východ, a společně se soumrakem jsme dorazili klesajícími serpentýnami do hotelu v Monaku. Večer si každý pojal dle svého, ať již večeří v některé z příjemných restaurací u přístavu nebo rovnou návštěvou kasina v Monte Carlu.

Druhý den ráno jsme prošli zajímavosti Monaka, lehce poobědvali a nemohli jsme si nechat ujít společnou projížďku v koloně po okruhu, který je známy z Velké ceny Monaka F1. Na závěr jsme seřadili auta před vchodem do kasina pro společné focení a i přesto, že Monte Carlo je na sportovní automobily zvyklé, přece jen v organizovaná skupina vozidel Ferrari, řadící se před vchodem do kasina, nakonec upoutala velkou pozornost. Hned poté jsme vyrazili pobřežními serpentýnami, nabízejícími úchvatné pohledy, směrem na sever, kde byl další cíl naší cesty.

Na jedné z minulých vyjížděk jsme bohužel nestihli navštívit nádherné horské silničky v okolí Lago Serrú a tak se tato oblast stala naším dalším cílem. Nádherná cesta vlásenkovým stoupáním s několika sériemi zatáček byla završena společnou fotkou v nadmořské výšce 2275 m.n.m, kde došlo i na pečlivě schované bundy a čepice, jelikož z ranních 28 stupňů v Monaku jsme vystupovali z aut do 4 stupňů Celsia doplněných ostrým horským větrem. Ale stálo to za to a všichni se spokojení vraceli úzkou silničkou zpět do údolí, kde jsme poslední večeři a nocleh zakončili ve středověkém hradě Castello di Pavone.

Další den už byl jen ve formě individuálního návratu zpět do České republiky a přestože jsme se rozprchli po menších skupinkách, nakonec jsme se v různých fázích cesty navzájem potkávali. Všichni si z cesty odvezli nádherné zážitky, stovky fotografií a vzpomínky na další podařenou vyjížďku Ferrari Owners Clubu. A kdo s nám jezdí, určitě rád potvrdí, že svézt se ve Ferrari je nevšední zážitek, ale jezdit na klubové akce je přece jen ještě trochu víc.

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky

© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners