Lepidlo tu není to, co stojí za nepříjemnou ohnivou show. Ferrari se svým aktivním přístupem snaží vyřešit hrozící problém s novým Ferrari 458 Italia. Zdá se, že problém je úspěšně zažehnán.
Světová média v posledních měsících zaznamenala 4 incidenty, kdy s největší pravděpodobností bez zavinění řidiče došlo k požáru jejich nového Ferrari 458 Italia. Celkem je evidováno 10 shořelých Itálií, ale jen u 4 kusů se ukázalo, že vinu nese technika samotná. Při počtu 1250 ks (na to, že tento vůz není v prodeji ještě ani jeden rok, je toto číslo na poměry Ferrari závratné) vyrobených Itálií byl problém zaznamenán u 0,32% z nich. Závěry některých médií o velkém podílu ohněm poškozených Itálií je proto přehnaný a neodůvodněný. Přesto však tyto horké události nelze brát na lehkou váhu. Ferrari se proto postavilo k úkolu najít nápravu velmi aktivně.
Zdá se, že problémem Ferrari 458 Italia není jen uchycení tepelného štítu chránícího zadní podběhy, ale i systém odvodu benzínových par.
Ferrari proto svolává všechny dosud prodané (a předané) Itálie do servisu k bezplatné opravě, která spočívá ve změně uchycení tepelných štítů pomocí nýtů (dříve se používalo lepidlo, které světová média považují za onoho ďábla, který za vše může) a výměně dílu zakončení systému odvodu benzínových par (který tipujeme za hlavního viníka my).
Ferrari se v rámci ochrany dobrých vztahů se svými klienty rozhodlo všem 10 (!!) majitelům shořelých Itálii nahradit jejich škodu novými vozy, což je v situaci, kdy automobilky obvykle rády mlží a hrají „mrtvé brouky“ naprosto unikátní a hodné obdivu.
Věříme, že nyní již bude vše v pořádku a všichni majitelé si budou moci užívat své Ferrari 458 Italia bez obav o své zdraví a svůj zhmotněný sen na čtyřech kolech.
_
|
_
|
Foto: 2010 (c) Autogespot.com, Wreckedexotics.com, Ferrari, S.p.A.
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners