Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Design  >  Vandenbrink 599 / 630 GTO

Vandenbrink 599 / 630 GTO

Lukáš Krása, datum vydání 19.5.2008

Kategorie: Design

posta  poslat tento článek známému
Vandenbrink 599 / 630 GTO
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Návrhář Michiel van den Brink získal ve světě investorů velký obdiv... Co říkáte vy na jeho GTO?



Vandenbrink 599 GTO, "klenot" představený v roce 2006 nizozemským návrhářem Michielem van den Brinkem, který tímto unikátním návrhem získal srdce mnoha příznivců tohoto vozu a hlavně investorů. Ptáte se proč je v titulku tohoto článku označení 599 / 630 GTO? Odpověď je jednoduchá, a to ta, že GTO můžete mít ve dvou verzích lišících se zejména motorem.

Modely 599 GTO
630 GTO
Motor V-12, 5998 cc
V-12, 6300 cc
Výkon 650 koní
750 koní
Zrychlení 0-100 km/h 3,6 s
3,4 s
Maximální rychlost
330 km/h
350 km/h


Vůz, jehož design schromažďuje na své konto různé názory designer navrhl jako poctu známému modelu Ferrari 250 GTO, který můžete najít i v našem showroomu ( zde ). Avšak své 599 GTO značně modernizoval a budoval přímo na modelu Ferrari 599 GTB Fiorano ( zde ). Ruční přestavbou byl pověřen Alwin Hietbrink. Kromě toho má ovšem za sebou několik restauratérských prací a přestaveb jiných typů Ferrari.

_

599 GTO bude vyroben v pětikusové sérii, a proto má také zcela výjmečnou cenu, ta sahá až na astronomických 993 000 Euro a to bez zmiňovaného modelu 599 GTB, které je k přestavbě potřeba.

Zdroj: Vanderbrink Design

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners