Alfa Romeo prezentovala v Ženevě především svojí horkou novinku - Alfa Romeo Giulietta.
Alfa Romeo Giulietta je i v reálu krásné auto, oficiální fotky z přísně regulovaných úhlů nelhaly. Do Giulietty se velmi rychle zamilujete!
Na interiér si možná budete muset zvyknout, protože centrální pás asi nebude všem připadat jako cool řešení. Trochu zklame, že i Giulietta dostala volant z MiTa, který hlavně nepotěší díky jeho multifunkčním tlačítkům. Těm, kdo neměli multifunkční volant v AR147, to asi nebude vadit, mě ano.
V testech se určitě dočteme, jak je vzadu málo místa, ale to bych neviděl až tak špatně. Určitě potěší, že Giulietta bude mít mezi opěradly zadních sedaček průlez pro lyže a jiné delší předměty. Zavazadlový prostor je pocitově hodně podobný jako v AR147, rozhodně potěší otvírání pomocí znaku na zadním víku a dostatečný odskok.
Alfa Romeo na svém stánku ukázala také bratříčka Giulietty – Alfu Romeo MiTo. Na sportovní notu hrála Alfa Romeo 8C Spider. Alfa Romeo 159 zůstala jako popelka doma. Zvláštní.....
Designerské studio Bertone přivezlo do Ženevy studii Alfa Romeo Pandion, která zaujme svými ostře řezanými tvary a šokuje řešením dveří. Extrémně dlouhé dveře Alfy Romeo Pandion se vysouvají směrem nahoru, člověk se chvilkami bojí, že kdyby začalo foukat, aby se auto nepřevrátilo ... ale to je na studiích krásné, běžná měřítka na ně neplatí.
Pininfarina nadělila příznivcům Alfy Romeo studii nazvanou 2uettottanta, která svým designem nešokuje tolik jako Pandion od Bertone, ale přináší lehký, svěží a přitom moderní design spideru typického pro Alfu Romeo .
© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners