Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  GTracing  >  K&K Racing Team testoval ve Vallelunge

K&K Racing Team testoval ve Vallelunge

Jaroslav Hanus, datum vydání 27.2.2012

Kategorie: GTracing

posta  poslat tento článek známému
K&K Racing Team testoval ve Vallelunge
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Také vítěz Epilogu 2011 se pilně připravuje na novou vytrvalostní sezónu Mistrovství ČR. V minulém týdnu testoval společně s AF Corse v italské Vallelunge.



První stresové okamžiky K&K Racing Team zažil už v úterý a středu, tři dny před odjezdem to vypadalo, že se vůbec testování neuskuteční. První termín domluvený s AF Corse byl na 13 a 14.2., ale vzhledem k tomu, že celou Itálii ochromil sníh, byl tento termín přesunut na 18. a 19.2. a situaci z minulého pondělí a úterý si pamatujeme z televize. Kromě cesty směr Rozvadov napadlo po CR spoustu sněhu, který eliminoval veškerou kamionovou dopravu.

Ve středu členové týmu nakládali vše potřebné do nového přepravníku zakoupeného od Charouz Gravity Racing Teamu. K&K Racing Team s sebou vezl krom běžného vybaveni mj. i Ferrari F 430 GT2 v nových zlato-černých barvách (při Epilogu bylo bílé) a okruhové BMW Z4 pro případ nějakého nepředvídaného problému. Členové týmu měli obavy zda se auta do přepravníku - 2 dolů a 2 do patra vejdou. Vešla se tam perfektně.

V sobotu bylo na trati nádherné slunečné počasí. Teploty kolem 14 st., místy byla na trati voda vlivem tajícího sněhu. Toho bylo ještě na tribunách a za svodidly místy až 20cm! A to 30 km za Římem... AF Corse mělo obsazeny první 4 boxy, kde kromě nových 458 v provedeni GT2 a 458 Challenge testovala i dvě Maserati GT Trofeo. Bohužel to jedno z nich pěkně odneslo.

K&K Racing Team testoval v klasickém složeni - Marcel Kusín a Richard Chlad. Přibylo i jedno Ferrari F430 GT2 v červené barvě, které jsme viděli již loni v Brně při Epilogu jako záložní vůz. Výkon vozu dodaného AF Corse udělal na majitele týmu K&K Racing Team takový dojem, že rozhodl opustit vozy BMW a přejit na tato auta Ferrari. Kromě vítězného auta, se kterým tým absolvoval Epilog, se tak do ČR stěhuje i druhé F430 GT2. Dva čistokrevné vozy GT2, bez kompromisu a domácích předělávek, které jsou tak typické pro české okruhové mistrovství. Auta týmu K&K Racing Team uvidíme na českých tratích při závodech i testovacích akcích, ale např. i akcí KSA v Brně v květnu.

Složení posádek bude velmi zajímavé, když zlatý vůz bude sedlat posádka Chlad a Chlad (jr.), čímž se splní celoživotní sen Richardovi Chladovi. Druhé auto pojede v obsazeni Marcel Kusín a Zdenek Tesařík (v roce 2011 jezdil s BMW 3 WTCC v Palmiho teamu).

Sněhové bariéry a voda v některých kritických místech byly příliš přesvědčivé. Zejména když v sobotu odpoledne havarovalo jedno z Maserati. Všichni jezdci K&K Racing Teamu trénovali Vallelungu na trenažéru. Nejrychlejším časem na trenažéru pak byla 1min a 36 sec. Trenažerovému času se přiblížil pouze Marcel Kusín (na nových pneumatikách - nejrychlejší teamový čas víkendu 1.39.7). Richard Chlad zajel 1,43 a Richard Chlad Jr. se diky výletu mimo trať hned ve třetím kole nemohl v sobotních trénincích dostat pod 1.50. Přechod z motokáry byl o něco složitější než očekával. Zdenek Tesařík se rozjezdil se BMW Z4 a následně se dostal s F430 GT2 na 1,45-46s., což bylo velmi příjemné překvapení

Sobotní zklamání si Richard Chlad jr. vynahradil v neděli. Na vodě byl nejrychlejší ze všech jezdců teamu a pozoruhodné bylo to, že na vodě zajel stejný čas jako na suchu. Na sjetých pneumatikách byl jen o necelé 3 sekundy pomalejší než 458 GT2 s Brunim a Fisichellou. Jen je dodnes záhadou, kdo to jejich auto řídil, neb dotyční byli na okruhu pouze v sobotu.





Text, foto: K&K Racing Team - redakční úpravy

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners